Adminisztráció?
Mit is rejt magában ez a sokat használt jól ismert szó?
Gondolná Ön, hogy az adminisztráció a miniszter szóból alakult ki? És hogy a miniszter azt jelenti: szolga?
Aki adminisztrátor, az ügyek helyes irányba menetét SZOLGÁLJA. Ténykedése nyomán, egy elégedettséget kiváltó végeredmény keletkezik. A latin administrare szóból ered, ami azt jelenti, segítségére lenni valakinek, vagy valaminek.
Ha sikeres munkát akar végezni, jó eredményt elérni, akkor Ön adminisztrál.
Amikor valaki adminisztrál, akkor felelős valamiért, igazgat valamit, menedzsel. Eléri, hogy legyen rend és legyen eredmény.
Az adminisztrátor segítségére van az ügynek, amit el kell intézni, vagy segítségére van valakinek, például egy vezetőnek.
Az adminisztráció helyes irányban tartásához feljegyzéseket is kell készíteni, dokumentálni kell eseményeket, helyzeteket, utasításokat. És például a pénzügyi dolgokat is.
A papírmunka önmagában nem adminisztráció!
Ön szerint adminisztrál az, aki elbújik egy kimutatás vagy írott szöveg mögé? Ha csak lepapírozás van és nem társul hozzá az elégedettséget kiváltó eredmény?
egy pillanat! mi van a kép alatt?